27 Kasım 2014 Perşembe

Bir garip ik stajyeri

Stajyerliğimin ilk aylarında ik müdür yardımcımızla birlikte sürekli mülakatlara giriyordum. O günlerde iki tane acık pozisyonumuz vardı birincisi resepsiyonist  ikincisi yetiştirilmek üzere satın alma personeliydi. Adaylar kariyer.net gibi kariyer sitelerden değil , bulunduğumuz ilçenin belediyesinin kariyer merkezinden geliyordu daha çok. Adaylardan biri geldi kendisi hakkında olumlu düşünülünce pozisyonlardan hangisini düşünürsünüz dendi. Aday resepsiyonist dedi. Şaşakaldım aday kendini geliştirebileceği vasıflı hale gelebileceği satın alma departmanını secmek yerine resepsiyonistliği secmişti anlam veremedim. Ve müdürüme sordum neden onu secti diye. O da bana bayanların ücretten daha cok stresi az olan meslekleri daha cok sectiklerini söyledi. Sonunda o bayan resepsiyona alındı. Ve oradaki ömrü bir yıl sürdü.Görevini yaparken sürekli işini aksatıyordu ve işten çıkarıldı. O aday gercekten doğru aday mıydı? Nerede yanlış yapılmıştı? Belki de sorun en bastaydı! Adayı tanımadan ona hangi pozisyonu istersin sorusu sormak.Üstelik birbiriyle alakası olmayan pozisyonlar. Hadi sordun diyelim. Cevabı kendi vermişti bu aday stres altında çalışamazdı. Acaba nerde yanlış yapılmıştı? Siz olsaydınız ne yapardınız? Sizce yanlış nerde? Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder